Конспект: Будова і функції кореня. Типи кореневих систем

Конспекти

Тема : Будова і функції кореня . Типи кореневих систем . Лабораторна робота №2 . Корінь і кореневі системи .Видозміни кореня .

Мета : ознайомити учнів із зовнішньою та внутрішньою будовою кореня , їх видами та типами кореневих систем ;

              розвивати уміння працювати з живим роздатковим матеріалом і визначати типи кореневих систем за їх зовнішнім виглядом ;

виховувати дбайливе ставлення до рослин;

Обладнання : гербарії рослин з різними типами кореневих систем та видозмінами коренів , препарувальні голки , таблиці , м”яч .

Тип уроку : комбінований

Методи і форми проведення : “Побажання на урок “, “Ти – мені , я – тобі “, “Парадоксальна розповідь “ , самостійна робота

Терміни та поняття : головний корінь, бічний , додатковий корінь, стрижнева і мичкувата кореневі системи , бульбокорені , коренеплоди, зони кореня.

 

                                Хід уроку

І. Організація класу .

Вправа “ Побажання  на урок “:

( Почнемо нашу роботу з висловлювання один одному побажання на сьогоднішній урок . Воно повинне бути коротким в один-два слова . Ви кидаєте м”яч , тому кому хочете побажати і водночас висловлюєте це побажання . Той , кому кинули м”яч , у свою чергу кидає його наступному ,

висловлюючи побажання на сьогоднішній урок . Будемо уважно стежити за тим , щоб м”яч побував у всіх , і постараємось нікого не пропустити .)

ІІ.   Актуалізація опорних знань :

 

Вправа “Ти – мені , я – тобі “ .( Учитель ставить запитання по попередній темі , називаючи учня , що відповідатиме. Учень , який відповів має право поставити запитання і назвати того , хто відповідатиме на нього . Вправа триває до тих пір , поки не будуть повторені основні ключові питання попередньої теми .)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності :

-         Які ви знаєте  органи рослинного організму ?

Відгадайте  загадку :

Скачати

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий