Конспект: Характеристика родин із класу Дводольні. Родини: Капустяні, Розові, Пасльонові

Конспекти

Мета уроку:Ознайомити учнів із представниками родин Капустяні, Розові, Пасльонові та загальними ознаками, характерними для цих родин.

Розвивати вміння порівнювати будову рослин різних класів та родин. Розкрити значення рослин у природі та житті людини.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форми та методи: Розповідь, бесіда, робота з таблицями, ігри, робота в группах.

Терміни та поняття: Родина, Капустяні, Розові, Пасльонові.

Обладнання: живі об’єкти рослин, гербарні зразки, малюнки.

                                                   Девіз уроку:

                                                   “Зібрать би квіти всі,

Прикрасити планету,

Щоб я, вона і ти

Вся дітвора на світі,

Мир зустрічали на землі.

Із квітами, не з іншим”.

І. Організаційний момент.

Вправа «Графічне зображення настрою».

Вчитель пропонує учням зобразити свій настрій графічно. В кінці уроку повертаємося до цієї вправи.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Вправа1.”Коло знань”.

  1. Яке місце займають покритонасінні у системі живої природи?
  2. Які ознаки характерні для квіткових рослин?
  3. Скільки сучасних видів квіткових рослин вам відомо? На які класи їх поділяють?
  4. Чим характеризуються рослини класу Дводольні?
  5. Дайте характеристику рослин класу Однодольні.
  6. Чому потрібна класифікація рослин?

Вправа 2. Складіть речення, до складу яких входять:

А)таксон; б)життєві форми; в)камбій.

(завдання виконуються письмово за варіантами а) б) в).

Ваші відповіді свідчать про свідоме засвоєння змісту попереднього уроку. Отже, ми можемо продовжити подорож по країні “Покритонасінні”.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

З метою переходу до вивчення нової теми, зацікавленості учнів учитель пропонує дати відповіді на такі запитання.

«Загадки квітів»

Скачати

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий