Конспект: Газообмін в легенях і тканинах

Конспекти

Мета: З’ясувати суть газообміну в легенях і тканинах, зробити висновок про необхідність громадської боротьби за чисте повітря та додержання правил особистої гігієни дихання. Ознайомити учнів з профілактикою захворювань органів дихання.

Тип уроку: комбінований.

Методи і форми роботи: словесні, проблемно-пошукові, з використанням інтерактивних вправ.

Терміни і поняття: альвеолярне, вдихувальне, видихувальне повітря, оксигемоглобін.

Обладнання: схеми на моніторі комп’ютера, таблиці.

Девіз уроку:

«… шлях до розвитку і врешті решт,

до щастя людини, пролягає через її

працю.»

Д.І. Мендель   

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Згадайте нотний стан

Доброго дня вам усім

Революційного успіху всім

Міцного здоров’я,

Файного настрою

Солідних перемог

Лякатися не треба

Сімейного розуміння

До роботи.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування учнів методом «Мікрофон».

– Передаючи мікрофон по ланцюжку, учні відповідають на запитання з вивченої теми, доповнюючи одне одного.

– Аналізують самоспостереження за кількістю дихальних рухів в стані спокою і після навантажень.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель демонструє холодну склянку, яка вкрилася краплинками води після вдиху в неї повітря. Учні роблять висновок про зміну складу вдихувального і видиху вального повітря.

ІV. Повідомлення теми і мети уроку (на моніторі комп’ютера).

V. Надання необхідної інформації (робота з монітором компютера).

  1. Вивчення складу альвеолярного, вдихувального і видихувального повітря.

 

 

 

 

Повітря

Вміст газів (%)

кисень

вуглекислий газ

азот

Вдихуване

Видихуване

Альвеолярне

20,94

16,30

14,40

0,03

4,00

5,20

79,03

79,70

80,60

  1. Газообмін в легенях і тканинах.
  2. Інтерактивна вправа «Дерево рішень». На базі вивченого матеріалу, учні пропонують розв’язати проблему і будують «Дерево рішень».
  3. Вплив паління та забрудненого повітря на органи дихання вивчається методом «Шпаргалка». Учні об’єднуються в групи і працюють за вказаною вчителем літературою, де висвітлено дані питання. Учні створюють власну шпаргалку, на основі якої будують свої відповіді.

VI. Рефлексія.

Учні пригадують нові терміни, поняття, дають відповідь на запитання.

VII. Підсумок уроку.

VIІІ. Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал підручника. Підготуватися до контролю знань по темі.

  Icon of Газообмін в легенях і тканинах Газообмін в легенях і тканинах (9.9 KiB)

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий