Конспект уроку: ОПОВІДАННЯ НА САМОСТІЙНО ОБРАНУ ТЕМУ

ОПОВІДАННЯ НА САМОСТІЙНО ОБРАНУ ТЕМУ
Мета:     поглиблювати знання учнів про основні жанри мовлення, зокрема оповідання, його основні ознаки; удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, послідовність викладу матеріалу щодо сюжету; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз оповідання, критично ставитися до змісту власне створеного тексту.
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.
ХІД УРОКУ
I.    Організаційний момент
II.    Ознайомлення дев’ятикласників з темою, метою і завданнями уроку
III.    Актуалізація опорних знань учнів
Експрес-опитування
1.    Назвати жанри мовлення.
2.    До якого стилю мовлення належить оповідання? Аргументувати свою думку.
3.    Пригадати з вивченого матеріалу в попередніх класах основні ознаки оповідання.
IV.    Підготовча робота до складання оповідання на самостійно обрану тему
Колективна робота з текстом-взірцем
►    Прочитати текст. Чи можна його назвати оповіданням? Аргументувати своє твердження. Висловити особисте ставлення до зображуваних автором подій.
Ми нічого не могли заперечити Оленці, бо й самі не знали, що нам привезуть. Однак думка Петра всіх нас зацікавила. Ех, якби ж у нас було легше з саджанцями, які б ми сади виростили!

Скачати

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий