Конспект уроку з інформатики 2 клас: У КОМП’ЮТЕРНОМУ КЛАСІ

Конспекти

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з предметом «Інформатика», правилами по­ведінки та техніки безпеки під час роботи за комп’ютером; розвивальна: розвивати увагу та пам’ять; допомогти перебороти бар’єр «людина-комп’ютер»; виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання кабінету.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки. Програмне забезпечення: презентація з теми «Комп’ютер — ваш друг чи ворог?».

Вимоги до учнів: знати, як комп’ютер впливає на організм людини, прави­ла поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі.

—                 Вам подобається працювати за комп’ютером, грати в комп’ю­терні ігри, але чи замислюєтесь ви, як він впливає на ваше здо­ров’я?

—                 Вам відомо, що ви зростаєте? Ваш організм швидко змінюєть­ся, кисть руки ще не розвинута, і тому швидко втомлюється після роботи з клавіатурою. Під час роботи за комп’ютером ви дивитесь то на дисплей, то на клавіатуру. Це призводить до втоми очей. Вас це здивує, але у вашому віці можна знаходитися за комп’ютером не більше ніж 15-20 хвилин і, крім того, через день.

Якщо ж діти проводять за комп’ютером більше часу, то в них виникають:

– порушення гостроти зору;

– порушення кістково-м’язової системи; t захворювання шкіри;

– збудження, дратівливість, поганий сон, головний біль.

Щоб цього не сталося:

*                    працювати за комп’ютером слід не більше ніж 20 хвилин;

*                    потрібно проводити гімнастику для очей;

*                    відстань від очей до центра екрана має становити не менше ніж 50-60 см;

*                    усі пристрої ПК мають бути в робочому стані і відповідати сучасним вимогам;

*                    обов’язково потрібно провітрювати та прибирати приміщення;

*                    слід вибирати якісні програми чи ігри, що відповідають ва­шому віку;

*                    слід дотримувати правил техніки безпеки.

Під час роботи за комп’ютером заборонено:

  1. Вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя.
  2. Торкатися проводів живлення, розеток, задньої стінки комп’ю­тера та екрана монітора.
  3. Працювати з мокрими руками або у вологому одязі.
  4. Класти речі на клавіатуру, натискати незнайомі клавіші та тор­катися клавіш на сусідньому комп’ютері.
  5. Самостійно ремонтувати та пересувати комп’ютер з місця на місце.

Правила безпечної роботи за комп’ютером

  1. Кожен учень має сидіти лише за постійно призначеним ПК.
  2. Сидіти за комп’ютером так, щоб лінія зору припадала на центр екрана. Відстань від очей до екрана має становити 60-70 см.
  3. Працювати за комп’ютером чистими руками. На клавіші натис­кати легко та плавно.
  4. У разі виникнення аварійної ситуації вимкнути ПК, повідомити вчителя, негайно звільнити приміщення.

Робота за підручником

§ 1, запитання і завдання: № 1, 2.

  1. IV.           ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Учитель. Працюючи за комп’ютером, обов’язково треба час від часу виконувати веселу зарядку. Тоді ти будеш не тільки розумним, але й здоровим та сильним.

Хто здоровим хоче буть,

Про зарядку не забудь!

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись,

Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки,

Дерева високі-високі,

Травичка низенька-низенька,

Вітер дерева колише, гойдає, то вниз пригинає.

Птахи з дерев летять, відлітають,

А учні тихенько на місця сідають.

3)                                                                                                                         Сидіти слід на відстані не менше ніж від екрана монітора.

4)                                          Не торкайся       .

5)                                          Не працюй         руками.

  1. Розглянь рисунки

Складіть за рисунками цікаву історію. Поміркуйте, чому в хлоп­чика боліла голова.

 

 

  1. VI.           ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Фронтальне опитування
  2. Як комп’ютер впливає на організм людини?
  3. Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчи­теля?
  4. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  5. Як треба тримати спину?
  6. Чого не можна торкатися?
  7. Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  8. VII.       ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. VIII.    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Завдання за підручником: § 1, запитання і завдання: № 3, 5.
  11. Додаткове завдання

Розставте букви, починаючи з найбільшої і закінчуючи наймен­шою. Яке слово вийшло?

Icon of Tema1 Tema1 (52.6 KiB)
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий