Ретикулярна формація і рівні сприйняття інформації

Конспекти

Мета: дати поняття про ретикулярну формацію; функцію сітчастого утвору; розглянути рівні сприйняття інформації; продовжувати вчити учнів працювати з додатковою літературою.

Тип уроку: комбінований.

Методи та форми роботи:  словесні, наочні, елементи інтерактивних технологій, вправа “Продовж думку”, метод “Мозкова атака”, робота в групах.

Терміни та поняття: ретикулярна формація, стовбур мозку, таламус, гіпоталамус.

Обладнання: таблиця “Головний мозок”, муляж головного мазку”.

                                     Девіз уроку.

Не тільки істина дає впевненість,

але й пошук її.

Б.Паскаль

Хід уроку.

І.       Організаційний момент.

Вправа.

Станьте в коло. По черзі потисніть своїм сусідам руку і висловіть свої побажання на цей урок.

 

ІІ.      Актуалізація опорних знань.

         Вправа “Продовж думку”.

Природжені реакції на дію подразника І.П.Павлов назвав ………………… Вища нервова діяльність є функцією ………………………………………….. Нервова діяльність – це сукупність взаємопов’язаних нервових процесів, які відбуваються в ……………………… і забезпечують ………………………… Набуті реакції організму І.П.Павлов визначив як ……………………………

 

ІІІ.    Мотивація навчальної діяльності.

Хірурги оперуючи мозок давно помітили, що людини не втрачає свідомість і продовжує бути бадьорою, якщо у неї видалити значні ділянки кори мозку і навіть одну півкулю. Людина втрачає свідомість, якщо хірургічний ніж доторкнеться глибоких ділянок стовбура мозку, і тоді наступає сон.

Яка ж мікроскопічна картина будови відділів мозку, складаючи стовбур?

В стовбурі зосереджена велика кількість нервових клітин з сильно розвиненими відростками, які утворюють густу сітку.

 

ІV.    Повідомлення теми і мети уроку.

         (Монітор комп’ютера).

 

V.      Надання необхідної інформації.

1.      Поняття ретикулярної формації.

Ретикулярна формація, або сітчастий утвір – це сукупність клітин та волокон з численними зв’язками між клітинами.

2.      Розташування сітчастого утвора в головному мозку.

 

VІ.    Інтерактивна вправа.

Робота в групах.

І група.      Функції сітчастого утвора.

ІІ група.     Рівні сприйняття інформації.

 

VІІ.   Рефлексія.

Метод “Мозкова атака”.

Проблемне запитання.

Який вплив здійснює ретикулярна формація на діяльність кори?

 

VІІІ. Підсумок уроку.

Оцінювання і мотивація.

 

ІХ.    Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал в підручнику. Дайте відповідь на запитання. До чого може призвести пошкодження ретикулярної формації?

Icon of Урок Ретикулярна формація Урок Ретикулярна формація (8.2 KiB)
Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий